نظارت بر کالا‌های اساسی در آستانه عید نوروز در اردبیل تشدید می‌شود

استاندار اردبیل گفت: در آستانه عید نوروز نظارت بر کالا‌های اساسی در سطح استان تشدید خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل - سید حامد عاملی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همراهی دستگاه‌های ذیربط و در کنار تعزیرات حکومتی با تعیین اکیپ‌های مشخص انجام گیرد تا بر اقلام مورد نیاز مردم نظارت جدی صورت گیرد.

استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم در پیش است لذا تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز استان اندیشیده شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل نیز گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۵ اسفند آغاز و به مدت یک ماه، تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

رامین صادقی می‌گوید: در راستای جلوگیری از موازی کاری این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و... اجرا خواهد شد.

او گفت: هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از تخلفات صنفی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است.

صادقی با تاکید بر اینکه کلیه واحد‌های تولیدی باید قیمت تولیدی را بر روی کالا درج کنند گفت: در این طرح نظارتی تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و کالا‌هایی که از جانب مردم تقاضا برای خرید آن بیشتر است می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.