اعلام آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های دانشگاه شهید چمران اهواز

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی این دانشگاه را در وضعیت جدید کرونایی تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رحیم پیغان گفت: کلاس‌های مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز مانند گذشته به‌صورت مجازی خواهد بود.

به گفته او امکان برگزاری حضوری کلاس‌های دوره دکتری تخصصی تمام دانشکده‌ها و مقطع کارشناسی ارشد دانشکده‌های مهندسی، دامپزشکی، پردیس صنعتی شهدای هویزه، هنر شوشتر، علوم، کشاورزی، مهندسی آب و محیط‌زیست، عمران و معماری، با صلاحدید استاد درس و توافق دانشجویان کلاس و با هماهنگی آموزش دانشکده وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز می گوید: دانشجویان رشته‌ی دامپزشکی عمومی از نیمسال ۹ به بعد، از این جنبه شامل مقررات کارشناسی ارشد دامپزشکی هستند.

فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام پایان‌نامه و رساله به‌شرط تصویب پیشنهاده (پروپوزال) با هماهنگی استاد راهنما، مانند نیمسال‌های گذشته و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها به صورت حضوری امکان‌پذیر است.

جلسات دفاع از پیشنهاده دکتری و یا پایان‌نامه‌های ارشد و دکتری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود، اما با صلاحدید گروه آموزشی و دانشکده، امکان برگزاری جلسات به‌صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌ها نیز وجود دارد.

این اطلاعیه تا پایان اسفند امسال اجرایی است و هرگونه تغییر احتمالی در پایان ماه و با توجه به تغییرات جدید در رنگ‌بندی و مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا، اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.