توسعه کمی و کیفی فعالیت های قرآنی ضروری است

امام جمعه زنجان به پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: ما نیازمند توسعه کمی و  کیفی فعالیت‌ها در حوزه قرآن هستیم.

حجت الاسلام خاتمی امروز یکشنبه در آیین رونمایی از ۲ اثر فاخر قرآنی و اپلیکیشن تحدیر و ترتیل قرآن کریم، به ضرورت همگانی کردن قرآن در جامعه اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها عموما به آموزش قرآنی فرزندان علاقه نشان می‌دهند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

او به لزوم هم افزایی و پرهیز از موازی کاری در فعالیت‌های قرآنی تأکید کرد و گفت: ما نیازمند توسعه کمی و  کیفی فعالیت‌ها در حوزه قرآن هستیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه از ظرفیت دارالقرآن الکریم زنجان آن چنان که باید و شاید استفاده نشده است، گفت: باید با توسعه آموزش‌ها و فعالیت‌ها در پی افزایش فعالان قرآنی باشیم تا نسل آینده بی بهره از معارف قرآنی نباشد.

حجت الاسلام خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) گفت: در دوران و شرایط غبارآلود فتنه ها، هیچ چیزی مانند قرآن نجات بخش نیست.

او می گوید: امروز توجه به قرآن در ابعاد مختلف، بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان گفت: باید بیش از پیش به قرآن و قرآنیان توجه کرد تا این استان به جایگاه‌های بالاتری در این حوزه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.