طرح ملی "سهم من برای تالاب" با اجرای رویداد ورزشی "پهلوان تالاب"

رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه گفت : امروزه ورزش و رویداد‌های ورزشی به عنوان ابزار مناسبی برای بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بسیاری از کشور‌های جهان مورد توجه قرار گرفته است.

نریمان رحمانی گفت : از یک سو با استفاده از ظرفیت‌های جامعه ورزشی، اثرات قابل توجهی را در آگاه‌سازی عمومی و ارتقاء فرهنگ در حوزه‌های مختلف شاهدیم و از طرفی بهبود و رونق سلامت و داشتن جامعه‌ای شاداب را خواهیم داشت.

به گفته رئیس هیات ورزش همگانی استان کرمانشاه در این راستا طی چندسال اخیر فدراسیون ورزش همگانی کشور برنامه‌های مختلفی را با این دو هدف دنبال کرده که نتایج مثبتی را به همراه داشته است.

رحمانی می گوید: در چارچوب طرح ملی "سهم من برای تالاب" رویداد ورزشی "پهلوان تالاب" در کشور با هدف مشارکت و حمایت جامعه ورزش برای حفاظت از تالاب‌های ایران و حس مسئولیت اجتماعی در برابر آن‌ها استارت خورده است.

برگزاری این پویش به شکل مجازی است امیدواریم با برگزاری این پویش بتوانیم اهمیت و فواید تالاب‌ها و نقش آن را در زندگی افراد جامعه نشان دهیم و جامعه ورزش هم سهم خود را در حفظ این سرمایه‌های ارزشمند به انجام برساند.

از آنجایی که در کرمانشاه هم یک تالاب منحصربفرد به نام "هشیلان" داریم، این پویش را در کرمانشاه بصورت جدی استارت زده ایم.

علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند با تهیه یک ویدیوی ۶۰ ثانیه ای، ضمن معرفی خود و حوزه فعالیتشان، اعلام کنند که به این پویش پیوسته اند.

هیات ورزش همگانی استان در این زمینه اقدام به تهیه کلیپ‌هایی کوتاه، بروشورها، عکس، موشن گرافی، برگزاری مسابقه و فعالیت ورزشی در طبیعت با نام تالاب هشیلان، برگزاری رویداد‌هایی تحت عنوان ورزش‌های silent sport در کنار تالاب هشیلان، انتشار پست‌های اینستاگرامی و اشتراک گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی با هشتگ "#پهلوان_ تالاب" و "#سهم_ من_ برای _تالاب" خواهد کرد.

این پویش تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و همه ورزشکاران کرمانشاهی می‌توانند در آن شرکت داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.