مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

گاز هلیلان از ۱۵ اسفند به مدت چهار روز قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از انجام تعمیرات خط لوله صادراتی به کشور عراق خبر داد و گفت: گاز شهرستان هلیلان از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفندماه سال جاری قطع می‌شود.

به گفته آقای عباس شمس‌اللهی، پیرو درخواست قبلی شرکت انتقال گاز برای تعمیرات خط ۴۸ اینچ صادراتی که بدلیل شرایط آب و هوایی و برودت هوا با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در استان حسب درخواست کمیته بحران استان و فرماندار شهرستان به تعویق افتاده بود، با توجه به ضرورت انجام این تعمیرات و هماهنگی‌های بعمل آمده از سوی مدیرعامل انتقال گاز ایران و مدیریت دیسپچینگ شرکت ملی گاز، منطقه هفت عملیات انتقال گاز همدان به عنوان مجری این پروژه، انجام این تعمیرات از ۱۵ لغایت ۱۹ اسفندماه برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.

 گاز هلیلان از این خط صادراتی تامین می‌شود که بدلیل انجام این تعمیرات و لزوم تخلیه خط مذکور، گاز ورودی این شهرستان در مدت یاد شده قطع می‌شود.

مردم شهرستان هلیلان می‌بایست آمادگی لازم برای قطعی گاز را داشته باشند تا فرآیند تعمیرات خط مذکور به پایان برسد.

قطعی گاز در این شهرستان به دلیل لزوم انجام عملیات تعمیرات بسیار حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی استان همچون سازمان صمت، جهاد کشاورزی و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه برای تاُمین سوخت مایع مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و ... انجام‌شده است و در این مورد هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

 تلاش می‌شود در کمترین زمان ممکن این تعمیرات به اتمام برسد تا مردم برای تامین سوخت جایگزین با مشکل روبرو نشوند.

انتظار می‌رود مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان هلیلان، تمهیدات لازم برای تامین سوخت جایگزین در مدت یاد شده را اتخاذ نمایند.

برچسب ها: شرکت گاز ، قطعی گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.