مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن ایلام با پیشرفت مناسب در حال اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: عملیات احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن با پیشرفت فیزیکی مناسب در این استان در حال اجرا است.

به گفته آقای عبدالله بهادری در بازدید رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از پروژه ۶۳۰ واحدی مسکن ملی ماهور شهر ایلام، با همکاری راه و شهرسازی استان ایلام و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت مناسبی در حال اجرا است.

 در خصوص پروژه ماهور شهر ایلام، زمین این پروژه توسط اداره کل راه و شهرسازی ایلام به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان کارگذار جهت احداث واحد‌های نهضت ملی مسکن واگذار شده و هم اکنون احداث ۶۳۰ واحد این طرح در حال اجرا است.

برای آماده سازی احداث این مجتمع‌ها بالغ بر ۸۰ هزار متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و هم اکنون پروژه در بلوک‌های مختلف در حال اجرای فونداسیون است.

بهادری با اشاره به ثبت نام ۳۶ هزار و  ۵۶۸ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ایلام گفت: از این تعداد تاکنون ۹ هزار و ۵۳۶ مورد حائز شرایط اولیه و ۴ هزار و ۱۱۶ مورد نیز تأیید نهایی شده است که از اشخاص تأیید شده نیز یک هزار و ۷۹۲ نفر اقدام به واریز سهم آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی کرده‌اند.

با توجه به افزایش تعداد ثبت نام شدگان نهضت ملی مسکن و به تبع آن افزایش تعداد اشخاص واجد شرایط اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای اشخاص واجد شرایط نهایی که اقدام به واریز سهم آورده ۴۰ میلیون تومانی نمایند زمین و پروژه اختصاص خواهد داد و در این زمینه قطعا همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاری‌ها برای احداث واحد‌های ساختمانی افزایش خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.