تلاش شبانه‌روزی برای رفع بیکاری

نماینده عالی دولت در استان گفت : اولویت اصلی برنامه‌های استان کرمانشاه کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات جوانان است .

امیری مقدم گفت : اولویت اصلی برنامه‌های استان کرمانشاه کاهش نرخ بیکاری، ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات جوانان است و البته که رفع معضل ۵۰ ساله بیکاری استان کرمانشاه به عنوان دغدغه و مشکل اصلی نیازمند تلاش شبانه روزی، همدلی و همراهی و مشارکت مردم است.

به گفته نماینده عالی دولت در استان نرخ بیکاری فعلی استان همچنان بالاتر از میانگین کشوری و نگران کننده است کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد که محور تحقق این برنامه‌ها استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان به ویژه در حوزه سرمایه گذاری برای رونق تولید و اشتغال پایدار است.

امیری مقدم می گوید: تمرکز بر رونق و جهش تولید برای ایجاد اشتغال پایدار و تقویت روحیه خودباوری با تکیه بر توان داخلی اهمیت دارد کرمانشاه به عنوان حامی ویژه بخش تولید و فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری معرفی می‌کنیم و در همایش بزرگی تخصص ها، اولویت‌ها و ظرفیت‌های این استان را معرفی خواهیم کرد.

دارا بودن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق (کُرد و عرب نشین) و ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال فرصت‌های بی بدیلی جهت بالندگی و توسعه اقتصادی و گسترش مراودات و مبادلات منطقه‌ای و بین المللی پیش روی کرمانشاه قرار داده است با احیای مراکز خدمات سرمایه گذاری و تشکیل منطقه آزاد مشترک تجاری با کشور عراق گامی مهم در رونق مبادلات تجاری و جذب سرمایه گذاری خارجی برخواهیم داشت و در کرمانشاه به صورت ویژه و در عمل نه شعار حامی سرمایه گذاران و تولید کنندگان هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار