معاون فرماندار مهاباد:

سفر‌های نوروزی باید هوشمندانه مدیریت شود

خشایار صنعتی گفت: برنامه ریزی برای سفر‌های نوروزی امسال به مهاباد کاملا هوشمندانه مدیریت و با رعایت کامل جوانب، شرایط و دستورالعمل‌های ستاد کرونای کشور خواهد بود.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مهاباد گفت: هرگونه تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در راستای هماهنگی خدمات سفر‌های نوروزی در این شهرستان منوط به شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی کرونا است که در صورت صدور دستورات لازم با رعایت کامل دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی این ستاد در این شهرستان اعمال خواهد شد.

وی گفت: نظر نهایی را در این رابطه ستاد ملی کرونا اعلام خواهد کرد و چنانچه برنامه ریزی بر اساس سفر‌ها باشد با رعایت کامل دستورالعمل‌های این ستاد و به گونه‌ای هوشمندانه با تعامل با کرونا اجرا خواهد شد.

صنعتی گفت: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی قرمز است که با این وضعیت نیازمند رعایت اصول و موازین بهداشتی با جدیت بیشتری از سوی مردم هستیم.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده و به دلیل آنکه یکی از قطب‌های گردشگری شمالغرب کشور محسوب شده و همه ساله بویژه در ایام تعطیلات نوروزی و تابستان پذیرای تعداد زیادی از مسافران اقصی نقاط کشور است به نگین گردشگری آذربایجان مشهور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.