فرماندار شهرستان سیروان:

مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت در سیروان برطرف می‌شود

فرماندار شهرستان سیروان گفت: با اتمام حفاری و کابل گزاری و همچنین تکمیل فیبر نوری، مشکل قطع ارتباط همراه اول و اینترنت در شهرستان سیروان برطرف می‌شود و با اتمام این پروژه یکی از خواسته‌های مردمی محقق خواهد شد.

به گفته آقای علیرضا رئیسی ،  شهرستان سیروان از لحاظ زیرساخت‌ها با مشکلات فراوانی روبروست و قبلا آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

تکمیل فیبرنوری روستا‌های شهرستان سیروان به طول ۱۵ کیلومترتوسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و باهمکاری شرکت مخابرات استان در حال اجراست.

این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال اجراست و با اتمام این پروژه مشکل قطعی ارتباط همراه اول و اینترنت برطرف می‌شود.

با پیگیری‌های انجام شده و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان این طرح طی چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد و مردم منطقه با مشکل قطعی تلفن همراه برای همیشه خداحافظی می‌کنند.

طول حفاری پروژه فیبر نوری این مسیر ۱۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

مسیر کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی قبلا هوایی بوده و به فیبرنوری خاکی برگردان تبدیل می‌شود و زمینه زیرساخت برای ۱۰ روستای این مسیر برای سایر اپراتور‌ها برای خدمات دهی فراهم می‌شود.

حفاری این پروژه طی ۱۰ روزه آینده به اتمام می‌رسد و تمام تیر‌ها و کابل‌های مسیر هوایی جمع آوری می‌گردد.

اجرای این پروژه باعث تقویت سرعت اینترنت همراه می‌شود و در آینده نزدیک کافو نوری روستای کلی کلی و علی آباد زیر بار خواهند رفت و می‌توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند.

برچسب ها: فیبر نوری ، همراه اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.