ساعات کاری اصناف مهاباد در روز‌های پایانی سال افزایش یابد

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مهاباد به لزوم افزایش ساعات کاری اصناف در ساعات اولیه و پایانی این روزها برای ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد.

خشایار صنعتی گفت: فروشگاه‌های مواد غذایی و سوپر مارکت ها، واحد‌های عرضه کننده گوشت و مواد پروتئینی، واحد‌های نانوایی، واحد‌های میوه فروشی، واحد‌های عرضه کننده مواد بهداشتی، دستکش و اقلام یکبار مصرف و واحد‌های تولیدی صنفی مرتبط با اقلام بهداشتی می‌توانند نسبت به ارائه خدمات به مردم فعالیت داشته باشند.

وی گفت: همزمان گشت‌های اماکن عمومی و بازرسان اتاق اصناف و بهداشت محیط در سطح شهرستان به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف اعلام شده نظارت می‌کنند و در صورت مشاهده فعالیت واحد‌های صنفی با آن‌ها برخوردمی کنند.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه مهاباد گفت:شهرواندان از طریق تماس با شماره ۱۲۴ سوالات و گزارشات خود در زمینه تعطیلی اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را مطرح کنند.

اتاق اصناف این شهرستان نیز هر روز از ساعت کاری ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ از طریق شماره تلفن ۴۲۴۴۹۹۷۴ و ۱۲۴ پاسخگوی سوالات و گزارشات مردمی درخصوص تعطیلی اصناف برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.