سازماندهی ۵۴۰ امدادگر برای نوروز ۱۴۰۱

جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری برای نوروز، ۵۴۰ امدادگر کادر و داوطلب را سازماندهی کرده است.

آقای کیانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در نوروز ۱۴۰۱ در استان ۲۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

جمعیت هلال‌احمر استان برای نوروز پیش رو، ۵۴۰ امدادگر کادر و داوطلب را سازماندهی کرده است.


بیشتر بخوانید


پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر استان در این مدت آمادگی اسکان اضطراری در راه‌ماندگان و حادثه‌دیدگان احتمالی را دارد.

جمعیت هلال‌احمر استان در نوروز ۱۴۰۱ طرح‌های بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی) و سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی را اجرا می‌کنند.

آمادگی ۴۳ راهداری برای اسکان اضطراری

آقای مالکی سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای مطلوب طرح سفر‌های نوروزی از تمامی ظرفیت‌های ناوگان حمل و نقل استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بهره‌گیری می‌شود.

۲۳۵ دستگاه اتوبوس، ۶۸۰ دستگاه مینی‌بوس و ۹۰۰ دستگاه انواع سواری از طریق ۵۵ شرکت تعاونی مسافربری خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را انجام می‌دهند.

سه مرکز معاینه فنی در شهرکرد و بروجن برای خدمات‌رسانی به مسافران، گردشگران و مردم استان به‌صورت شیفت فعالیت می‌کند.

لگه‌گیری روشنایی‌های جاده‌ها و تونل‌ها، نظافت حاشیه محور‌های ارتباطی، کنترل ناوگان مسافربری و آماده‌باش تمامی نیرو‌های راهداری‌های استان همزمان با نوروز ۱۴۰۱ در دستور کار قرار دارد.

۴۳ راهداری در استان برای اسکان اضطراری در راه‌ماندگان و حادثه‌دیدگان احتمالی آمادگی دارد و به منظور امدادرسانی در جاده‌های پُرتردد استان دو دستگاه جرثقیل مستقر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.