پیش بینی ترافیک سنگین جاده‌های شمالی در ایام نوروز

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: پیش بینی می‌شود در تعطیلات نوروزی امسال ۲ میلیون دستگاه خودرو بیشتر از پارسال وارد استان شوند.

سرهنگ بیگلری گفت:پیش بینی می‌شود با توجه برداشته شدن ممنوعیت و محدودیت‌های کرونایی، ترافیک بسیار سنگینی را نوروز امسال در جاده‌های مازندران شاهد باشیم و  بیش از ۲۰ میلیون تردد از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فرورین سال آینده در مازندران ثبت شود که این آمار در مدت مشابه پارسال ۱۸ میلیون تردد بوده است.

طرح نوروزی پلیس راه استان برای مدیریت ترافیک و تسهیل در ترددها از ۲۴ اسفند آغاز می شود و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

به گفته سرهنگ بیگلری به احتمال زیاد در روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند امسال و همچنین روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین سال آینده ترافیک در مازندران بسیار سنگین شود.

با توجه به نزدیکی به زمان آغاز سفرهای نوروزی جلسه ای با حضور معاون امور عمرانی استانداریهای مازندران، البرز و تهران، راهداری و پلیس راهور و پلیس  راه این استان‌ها تشکیل و  مقرر شد مسافرانی که از تهران و البرز به مازندران می‌آیند با پیک ترافیکی که در مرزن آباد، پل سفید و آب اسک هزار ایجاد می شود ،اذیت نشوند.

کل سفر‌هایی که امسال در کشور انجام شد با توجه به برداشته شدن محدودیت‌ها ۶ درصد افزایش داشت ولی سفر‌ها در مازندران ۱۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گفته سرهنگ بیگلری علی رغم افزایش سفر‌ها در مازندران آمار فوت شدگان درون شهری امسال در مقایسه با پارسال ۱۶ درصد کاهش داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.