جزئیات بودجه ۱۰۰۰ میلیاردتومانی شهرداری ساوه

شورای شهر ساوه بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری ساوه را تصویب کرد.

حاج امینی رییس شورای شهر ساوه با اشاره به تصویب بودجه ۱۰۰۰ میلیارتومانی شهرداری ساوه از سوی شورای شهر جزئیات این بودجه را به شرح زیر بیان کرد.

در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری ساوه ۶۷ درصد عمرانی و ۳۳ درصد بودجه جاری در نظر گرفته شده که در مقایسه با امسال حدود ۵۷ درصد رشد داشته است.

تقریبا ۶۵۰ میلیارد تومان این بودجه به صورت نقدی و ۳۵۰ میلیارد تومان نیز به صورت تعهدی در نظر گرفته شده است.

بودجه نقدی شهرداری از محل پرداخت عوارض‌های محلی شهروندان و جرایم ماده صد، صدور پروانه‌ها و بخشی هم از محل ارزش افزوده تامین خواهد شد.

ایجاد شهرک صنوف مزاحم، بازارچه، پاساژ ابورضا، تملکات و ... هم جزو بودجه تعهدی شهرداری ساوه محسوب می‌شود که همه باید برای تحقق بودجه تلاش کنیم.

اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های بودجه مورد تصویب شورای شهر ساوه است و برای تکمیل ساختمان نیمه کاره شهرداری ساوه ۳۵ میلیارد تومان، تکمیل کمربندی ۷۰ میلیارد تومان، آسفالت و ترمیم روکش آسفالت معابر عمومی۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

حاج امینی از رشد ۲۲۰ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری ساوه هم خبر داد و گفت: سهم سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ساوه از اعتبارات به ۱۲ میلیارد تومان رسیده که امیدواریم بتوانیم برای ارتقا فرهنگ شهر گام‌های اساسی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.