تزریق بیش از ۳۳ هزار دُز سوم واکسن کرونا در گچساران

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون ۳۳ هزار و ۱۳۴ دُز سوم واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده است.

سید طاهرحسینی گفت: از آغاز طرح واکسیناسیون برای مقابله با کرونا تاکنون ۱۹۳ هزار و ۴۷۸ دُز واکسن به گروه های هدف این شهرستان گچساران تزریق شده است.

او می گوید: شهروندان گچساران در این مدت ۸۴ هزار تن دُز اول و ۷۶ هزار و ۳۳۸ تن دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

حسینی گفت: واکسیناسیون ویروس کرونا در ۱۰ مرکز شهری و روستایی، ۱۲ پایگاه سلامت و ۲۸ خانه بهداشت و پایگاه های تجمیعی در این شهرستان در حال انجام است.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران، ۶۵ هزار و ۲۷۰ مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده و  ۱۹هزار  و ۶۶۶ تن آلوده به این ویروس شناسایی شده اند.  

او تعداد بهبود یافتگان ویروس کرونا در گچساران را ۱۹ هزار و ۳۰۱ تن اعلام کرد و گفت:  ۲۳۴ تن در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باختند.

حسینی می گوید: هم اکنون ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این شهرستان بستری و۱۳۱ تن در قرنطینه خانگی هستند.

او گفت: تاکنون بیش از ۹۴.۸۲ درصد دانش‌آموزان گروه هدف این شهرستان معادل ۱۰ هزارو ۳۰۸ تن واکسن کرونا دریافت کرده اند.

به گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران، واکسینه دانش آموزان گروه هدف ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان هم اکنون در حال انجام است و بیش از ۱۰هزارو ۸۷۱ دانش آموز در این گروه سنی باید در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

حسینی گفت: از این تعداد دانش آموز۱۰ هزار و ۳۰۸ تن دُز اول و۹ هزارو و ۳۷۲ تن دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند. 

او می گوید: گچساران هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و متاسفانه برخی از شهروندان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

 شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.