استاندار ایلام:

راه غلبه بر مشکلات استان ایلام وحدت و همدلی است

استاندار ایلام گفت: راه غلبه بر مشکلات پیش روی توسعه استان ایلام وحدت و همدلی است.

به گفته آقای حسن بهرام نیا در جمع فرماندهان و مجموعه نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، روز پاسدار متعلق به طلایه داران عرصه ایثار، فداکاری و خدمت و نماد اقتدار ایران اسلامی در جهان است.

استاندار ایلام ضمن تبریک کسب موفقیت رتبه اول سپاه استان در کشور در بحث بهداشت و درمان و مبارزه با کرونا، گفت: امروز به پاس قدردانی و قدرشناسی از مقام پاسدار و پاسداری آمده‌ام.

 رسالت پاسداری که حفاظت و صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده در این چهار دهه به خوبی اجرایی شده است.

 لباس پاسداری لباس حریت و آزادگی است و همواره پاسداران در این قامت زیبا به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداخته‌اند.

 سپاه همواره خار چشم دشمنان این آب و خاک بوده و در ۸ سال دفاع مقدس با مدیریت خوب جنگ با وجود نداشتن امکانات، اما با کمک مردم و با همراهی دیگر نیرو‌های مسلح، چون بسیج و ارتش و غیره پوزه متجاوزان را به خاک مالید.

بعد از جنگ هم سپاه به عنوان مسئول حفظ دستاورد‌های نظام در هرجایی که به وجودش نیازمند بود حضوری سرافرازانه داشته است.

در دوران سازندگی و دیگر دوران ازجمله محرومیت زدایی و … با بسیج تمامی ابزار‌ها و امکانات و گسیل نیرو‌ها موجب تحول گردید و سربلند از میادین مختلف بیرون آمد.

 اگر تلاش‌ها، مجاهدت‌ها و خلاقیت‌های سپاه نبود ما امروز این امنیت و اقتدار و آرامشی که در کشور است، نداشتیم و در یک کلام اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

 امروز در حوزه‌های مختلف هوا و فضا، ساخت پهپاد، موشک و غیره سپاه ضمن اینکه باعث بازدارندگی قوی برای دشمنان شده است، قدرت دیپلماسی کشور را نیز در عرصه‌های بین المللی بالا برده است.

آقای بهرام نیا در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیاردی سپاه در حوزه آب رسانی در استان گفت: امروز در حوزه‌های دیگر، چون در بحث محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور و در دورترین نقاط استان مردم از ثمره این شجره طیبه بهره‌مند می‌شوند.

 قطعاً این همراهی و همکاری سپاه با ارکان نظام در استان به ویژه دولت انقلابی مثمر ثمر بوده است و باعث خدمت مضاعف به مردم می‌شود.

 امروز راه غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو اتحاد و وحدت و همدلی بین مجموعه مسئولین نظام در استان است.

به فضل الهی این مهم امروز در استان به شکل مطلوبی ایجاد شده و نوید بخش افقی روشن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.