راه اندازی سامانه هوشمند امداد " سُها " در گیلان

در مراسمی با حضور رئیس جمهور از سامانه هوشمند امداد " سُها " در گیلان همزمان با دیگر استان‌ها رونمایی شد.

رئیس جمهور در این مراسم و از طریق ارتباط تصویری ضمن رونمایی از سامانه هوشمند امداد (سها)، طرح‌های خودکفایی و توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار کمیته امداد امام خمینی، ٨ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان این کمیته در سراسر کشور و همچنین راه اندازی ۱۲۲ هزار پنل خورشیدی در روستا‌های مناطق محروم را افتتاح کرد.

به گفته سید ابراهیم رئیسی، نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی را از جمله نهاد‌هایی دانست که بیشترین اعتماد مردمی را به خود اختصاص داده است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان هم در این مراسم با اشاره به پیشینه این نهاد که تنها ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به فرمان امام راحل آغاز به کار کرد، گفت: تامین معیشت، مسکن، جهیزیه، اشتغال و هزینه درمان خانوار‌های تحت پوشش، زیر پرچمِ خدمت رسانی و رفع محرومیت، افتخاری بزرگ برای کارکنان کمیته امداد محسوب می‌شود.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان نیز با اشاره به حمایت و پوشش ۱۴۶ هزار خانوار استان از سوی این کمیته گفت: راه اندازی سامانه سُها، ضمن بهبود فرایند خدمت‌رسانی به مددجویان و تحقق شفافیت، کرامت و عزت نفس مددجویان را نیز حفظ خواهد کرد.

در پایان این مراسم از تعدادی از خیران و فعالان و همچنین نخبه مددجوی کمیته امداد امام خمینی گیلان تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.