بیگدلی خبر داد

آمادگی انبوه سازان برای ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی

رئیس انجمن انبوه سازان کشور گفت: بورکراسی های اداری کاهش یابد انبوه سازان آمادگی ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی را در کشور دارند.

آقای مجبتی بیگدلی گفت: انبوه سازان آمادگی کامل دارند که سالانه ۲ میلیون واحد مسکونی بسازند اما به شرطی که دولت دستگاه‌های متولی خود را برای همکاری با انبوه سازان هماهنگ کند و ما بتوانیم از تسهیلات مسکنی استفاده کنیم.

 به گفته رئیس انجمن انبوه سازان بزرگترین مشکل انبوه سازان و سازندگان مسکن هم اکنون کاغد بازی و بورکراسی‌های اداری است که برخی از دستگاه‌ها از جمله شهرداری و نظام مهندسی آن را انجام می‌دهند.

هم‌اکنون برای انشعاب آب مغازه و برخی از ادارات ۹۰ میلیون تومان هزینه درخواست کرده‌اند این درحالی است که با این هزینه‌ها  و بورکراسی های اداری و کاغذ بازی بخش عمده ای از سازندگان و کارآفرینان حوزه مسکن از ساخت و ساز انصراف داده‌اند.

سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور نیاز داریم و با توجه به آنکه ۹۰۰ هزار ازدواج در کشور سالانه انجام می‌شود و ۲۵۰ هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد، بنابراین دولت با اجرای طرح نهضت ملی مسکن می‌تواند بخشی از نیاز مسکنی کشور را برطرف کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۴:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام تازه ازدواج کردم کار معینی ندارم خواهشمندم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۱۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
بخدا اینا به فکر جیب خودشان هستند فکرشو بکن قیمت ساخت معلوم نیست اورده ها بالای 250میلیون وام که 350میدن طی 18سال 950میلیون فقط سود می خوان کجا این طرح برای ملت ایران خوبه که بالای 80درصدشان زیر خط فقر هستند
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۲۰:۰۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
فکری به حال طرح اقدام ملی مسکن کنید ، همسر من کارگر هستش حقوقش 6 میلیون بیشتر نیست ، باید اجاره بده ، خرج خورد خوراک بده ، پول قبوض اب ، برق ، تلفن و گاز را بده ، اخه از کجا بیاره 3 ماه یکبار 50 میلیون بریزه به حساب بانک مسکن ،، زمان روحانی در این طرح شرکت کردیم سیمان بوده 9000 تومان که ما 40 میلیون واسه این طرح سپرده کردیم حالا سیمان شده نزدیک 50000 تومان نه سودی بهمون دادن و تا الان 115 میلیون تومان که پنداز داشتیم واریز کردیم حالا 3 ماه یکبار پیام میاد 50 میلیون واریز کنید عدم واریز وجه به منزله انصراف از این طرح می باشد لااقل وام بدید ما قسط هاشا بدیم
لطفا پیگیری کنید
آخرین اخبار