صرفه جویی ۱۱۰ میلیون لیتری بنزین در منطقه چالوس

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از صرفه جویی ۱۱۰ میلیون لیتری مصرف بنزین در این منطقه خبر داد.

تورج امانی گفت:با مصرف سوخت پاک حدود ۱۱۰ میلیون لیتر بنزین از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه در منطقه چالوس صرفه جویی شد.

او می‌گوید:درجایگاه‌ها سی ان جی منطقه چالوس در بهمن ماه امسال با مصرف ۶ میلیون و ۳۴۸ هزارو ۹۰۲ کیلیو گرم گاز به میزان ۱۰.۵ میلیون لیتر و در مدت ۱۱ ماه تقریبا به میزان ۱۱۰ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شد.

به گفته امانی:بعد از مدیریت مصرف سوخت تعداد خودرو‌هایی که از جایگاه‌های سی ان جی منطقه سوختگیری کرده اند از ۱۵ هزار به ۲۷ هزار خودرو در روز افزایش و جایگاه‌های منطقه قابلیت سوخت رسانی به ۵۰ هزار خودرو در روز را دارند.

همه جایگاه‌های سی ان جی منطقه گواهینامه سلامت و قبولی آزمون نازل را در سال ۱۴۰۰ از اداره استاندارد دریافت وتا کنون ۱۱۳۵۲ خودرو در استان بصورت رایگان دوگانه سوز شده و ۳۲۰ خودرو در نوبت گاز سوز شدن قرار دارند.

به گفته امانی در همه جایگاه‌های سی ان جی منطقه حدود ۲۰۰ نازل فعال در شرایط ایمن واستاندارد آماده سوخت گیری به خودرو‌ها بوده وهمچنین با افتتاح ۲ کارگاه جدید در شهرستان‌های نوشهر و محمودآباد تعداد کل تبدیل ناوگان سی ان جی مجاز غرب استان به عدد ۵ رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.