اجرای طرح بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه گفت: در طرح بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند.

محسن رشیدی گفت : با امضا تفاهم نامه بین اتحادیه تعاونی‌های تامین نیاز‌های صنفی با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر، از این پس کارگران فصلی و ساختمانی و استادکاران هم بیمه خواهد شد.

به گفته مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه کارگران فصلی و ساختمانی و استادکاران‌ای که هیچ پوشش بیمه‌ای ندارند از این پس می‌توانند با مراجعه به کارگزاری‌های استان خود را بیمه کنند و از مزایای مستمری در بخش‌های سه‌گانه از کار افتادگی بازماندگان و مستمری بازنشستگان بهره‌مند شوند.

۷۰ درصد حق بیمه را دولت و ۳۰ درصد را کارگران فصلی ساختمانی و استادکاران پرداخت می‌کنند.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان کرمانشاه در ۱۱ ماه گذشته با جذب حدود ۱۱ هزار خانوار جدید به جایگاه سوم کشور صعود کردند.

این در حالی است که در سال ۹۹ ده هزار و ۲۵۰ بیمه شده به این صندوق پیوسته اند.

رشیدی می گوید: عیدی امسال ۳ هزار بیمه شده صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان با ۲۵ درصد افزایش از ابتدای اسفند به حساب بیمه شدگان واریز شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.