حیدری:

مسئولین برای خدمت به مردم تلاش کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته، برای خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنند.

آقای حیدری در دیدار با دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه کارکنان دستگاه‌های اداری و نهاد‌ها برای احیا و گسترش امر به معروف و نهی از منکر در مجموعه خود و جامعه تلاش و همکاری بیشتری داشته باشند.

راه‌حل بسیاری از مشکل فرهنگی و اجتماعی عمل به وظایف شرعی و قانونی به خصوص عنایت خاص همگان به تحقق این واجب الهی در جامعه است.

مسئولان دستگاه‌های اداری و نهاد‌های اجتماعی نقش مهمی در ترویج احیا و گسترش امر به معروف در جامعه اسلامی در بین کارمندان و جامعه دارند.


بیشتر بخوانید


اگر در عمل همه مردم و مسئولان به وظیفه دینی و انقلابی خود برای گسترش امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند بسیاری از معضلات فرهنگی رفع می‌شود.

فرصت خدمت محدود است، بنابراین تمامی مسئولان باید از فرصتی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته، برای خدمت به مردم به نحو احسن استفاده کنند، مدیران نباید به فکر منافع شخصی باشند.

امربه‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت بالایی برخوردار است، خدمت صادقانه به مردم و کاهش بروکراسی اداری از جمله مهمترین وظایفی است که مدیران باید در راستای رضایت مردم، از زیرمجموعه خود انتظار داشته باشند.

اگر مدیری جدیت داشته باشد، نیرو‌های تحت امر او نیز با دغدغه خواهند بود.

استاندار مانند یک مربی است، اگر این مربی ببیند که بازیکن او نمی‌تواند در زمین خوب بازی کند، قطعا او را تعویض می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار