مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران:

ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن رزمندگان معسر سال آینده آغاز می‌شود

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران از انعقاد تفاهم نامه این وزارتخانه با ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد و گفت: عملیات ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن رزمندگان معسر سال آینده آغاز می‌شود.

به گفته آقای حمید مردانیان، خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی بوده و باید در حد توان به این خانواده‌ها خدمت‌رسانی کنند.

 این وزارتخانه رتبه‌ای بالا از نظر تعداد پرسنل ایثارگران در کشور دارد که این نشان دهنده نقش موثر این وزارتخانه در دوران دفاع مقدس است.

 افزون بر ۱۱ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر کشور تحت پوشش این وزارتخانه هستند.

 رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی‌ها و مطالبات خانواده های محترم شهداء و ایثارگران از اولویت‌های کاری وزارت راه و شهرسازی محسوب می‌شود.

امروز به برکت خون شهداء و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی‌بدیل در منطقه برخوردار است.

در این راستا تلاش می‌شود با سفر به همه استان‌ها در حد توان مشکلات و مسائل حوزه ایثارگران را از نزدیک بررسی و با برگزاری جلسات متعدد با رده‌های قانون‌گذار و اجرایی حسب تعهد و وظیفه گامی را در رفع موانع قانونی و اداری ارائه خدمات به این قشر از جامعه برداریم.

هدف ما از سفر‌های استانی این است که از نزدیک در میان خانواده‌های شهداء و ایثارگران این وزارتخانه در سراسر استان داشته باشیم که به طور قطع برکات زیادی دارد.

بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اگر ما این امر را انجام ندهیم، به طور یقین دشمنان وارد عرصه خواهند شد و باید قدر خانواده‌های شهداء و ایثارگر را دانست و از آنان تقدیر کرد تا فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه گسترش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده گمنام
۲۳:۵۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام
تورابه خدا درحدحرف نباشه تلاش کنید تاماهم سرپناهی برای خانواده داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
باسلام لا اقل اعلام کنید رزمندگان معصر بکجا مراجعه کنند برای ثبت نام مسکن چون اینها زیر نظر بنیاد شهید نیستن