میوه‌های بی‌کیفیت شب عید به مبدا عودت داده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کیفیت میوه شب عید باید مورد توجه مسئولان امر باشد.

آقای حیدری گفت: کیفیت میوه شب عید باید مورد توجه مسئولان امر باشد و میوه بی کیفیت به مبدا عودت داده شود، همچنین انبارداری محصولات بر اساس استاندارد‌ها باشد.

سازمان صمت و بخش صنعت می‌تواند نقش بسزایی در کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار داشته باشد و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهمیت بسیار بالایی در اشتغالزایی در این حوزه دارد.

بخش خصوصی، منابع دولتی و استفاده از ظرفیت بنیاد‌های مختلف برای ایجاد اشتغال باید در دستور کار دستگاه‌های متولی از جمله سازمان صمت قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


باید بستر لازم برای سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری در بخش صنایع و معادن فراهم شود.

تلاش برای توسعه و کاهش نرخ بیکاری موثر نبوده است، باید موانع پیش‌روی تولید و سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری برطرف گردد.

هیچ اعتباری در حوزه تسهیلات اشتغال نباید برگشت بخورد و در پیگیری موضوعات نباید تنها به نامه‌نگاری اکتفا شود، باید موضوعات مهم به‌صورت حضوری پیگیری شود و این پیگیری نیز مستمر باشد.

۷۰۰ پروژه نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که باید پروژه‌های بخش صنعت از این پروژه‌ها تفکیک شود، اگر معدنی فعال نیست طبق روال اداری امتیاز آن سلب و به فرد دیگری واگذار شود.

باید ادارات صنعت، معدن و تجارت در تمامی شهرستان‌ها تقویت شود که میزان مراجعات به مرکز کاهش پیدا کند.

باید نظارت بر بازار در ایام پایانی سال تشدید شود و تمامی دستگاه‌ها در بحث نیروی انسانی و خودرو، سازمان صمت و جهاد کشاورزی را یاری کنند.

افزایش قیمت نان در استان مشروط بر افزایش کیفیت نان بود که باید بازرسی بر حوزه نان افزایش پیدا کند.

تکریم ارباب رجوع در ادارات به‌صورت جدی مورد تاکید بخش‌های مختلف در دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.