فرماندار هلیلان:

گاز شهرستان هلیلان ایلام وصل شد

فرماندار هلیلان گفت: گاز شهرستان هلیلان که به دلیل تعمیرات خط لوله از روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه قطع شده بود به مدار بازگشت.

به گفته آقای کوروش عیوضی، خوشبختانه با پیگیری و تلاش شبانه روزی و همراهی استاندار و همچنین اهتمام جدی تمامی مهندسان و دست اندرکاران حوزه تعمیرات شرکت گاز، کمتر از موعد تعیین شده عملیات خط لوله گاز به اتمام رسید و گاز این شهرستان دوباره به مدار بازگشت.

او گفت: از حدود سه هفته پیش بحث قطعی گاز شهرستان برای چند روز به دلیل تعمیرات خط لوله مطرح شد که تلاش کردیم تا مهیا بودن شرایط از نظر تامین سوخت تمامی منازل، این مهم با تاخیر انجام شود.

عیوضی گفت: پس از جلسات متعدد در استان و شهرستان تلاش شد جایگاه‌های سوخت شهرستان فعال شود تا مردم بتوانند سوخت مورد نیاز خود را برای زمان قطعی گاز ذخیره کنند که خوشبختانه این مهم نیز به خوبی انجام شد.

او گفت: روز یکشنبه پس از قطعی گاز، بلافاصله خط فرعی برای اتصال لوله گاز نانوایی‌های شهر توحید (مرکز شهرستان هلیلان) متصل شد تا نانوایی های مرکز شهرستان بتوانند به مردم خدمات ارائه دهند و در کنار آن، نانوایی سیار با هماهنگی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به شهرستان اعزام و در این چند روز فعال بوده و به مردم خدمات رایگان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.