بازگشایی قفل گوشی آیفون حتی هنگام استفاده از ماسک

بروزرسانی iOS ۱۵.۴ که هفته آینده عرضه می‌شود به کاربران این اجازه را میدهد هنگام استفاده از ماسک هم قفل گوشی خود را بازگشایی کنند.

کاربران آیفون دیگر برای باز کردن قفل گوشی خود نیازی به برداشتن ماسک یا وارد کردن رمز عبور در اپل واچ نیازی نخواهند داشت.

بر اساس گزارش انگجت اپل تایید کرده است که بروزرسانی iOS ۱۵.۴ را هفته آینده عرضه خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های مفیدی که با این بروزرسانی در روز‌های آینده در گوشی‌های آیفون فعال می‌شود، کار کردن سیستم تشخیص چهره در زمان استفاده از ماسک است که به کاربران اجازه می‌دهد در هر وضعیتی قفل گوشی خود را باز کنند.

اپل از ژانویه این ویژگی را در نسخه‌های عمومی بتا آزمایش کرده اس و تنها نکته قابل توجهی که در مورد وجود دارد این است که در هنگام استفاده از عینک آفتابی این قابلیت کارکرد خود را از دست می‌دهد. کاربران باید این ویژگی را به صورت دستی در بخش Face ID & Passcode در بخش تنظیمات فعال کنند.

ویژگی جدید آیفون

سایر ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود به‌عنوان بخشی از iOS ۱۵.۴ برای کاربران ارائه شود شامل هشدار ضد تعقیب برای ایرتگ‌های اپل و ایجاد گزینه‌های صوتی بیشتر برای Siri است. همچنین ویژگی پشتیبانی از دکمه‌های تطبیقی کنترلر‌های دوال سنس پلی استیشن ۵ نیز به گوشی‌ها اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، مک‌اواس مانتری ۱۲.۳ و iPadOS ۱۵.۴ هفته آینده عرضه خواهند شد. این به‌روزرسانی‌ها شامل ویژگی مورد انتظار Universal Control می‌شود که به شما امکان می‌دهد چندین مک و آی‌پد را با یک صفحه کلید و یا ماوس کنترل کنید. اپل طی کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در ماه ژوئن از این ویژگی رونمایی کرد، اما عرضه آن را از پاییز تا بهار به تعویق انداخت.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار