بهره مندی بیش از ۹ هزار سرباز از آموزش‌های طرح سرباز مهارت

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی از آموزش ۹ هزار و ۲۰۴ سرباز از آموزش‌های طرح سرباز مهارت در استان خبر داد.

صادقی در اختتامیه طرح مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه محمد رسول الله گفت: بر اساس تفاهم نامه مابین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح در راستای ارتقای سطح توانمندی‌های کارآفرینی و شغلی و همچنین مهارت‌های زندگی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح، جهاد دانشگاهی کشور بر حسب تخصص و تجربه موجود به عنوان نهاد مجری این آموزش‌ها انتخاب شد.

او گفت: در سال ۱۳۹۸ سهمیه تعلق گرفته ۸۰۰ نفر بوده که تمامی این سهمیه از جانب مراکز نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی معرفی و  از دوره‌های مهارت آموزی و اشتغال بهرمند شدند.

رئیس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: سهمیه امسال طرح سرباز مهارت  ۹ هزار و ۲۰۴ نفر بوده است که از این تعداد در مجموع ۸ هزار و۹۹۸  نفر از آموزش‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شدند.

او گفت: در بحث مستند سازی و ارائه گزارش های با کیفیت به اداره کل ورزش و جوانان استان و دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی کشور جزو سه استان برتر بوده ایم.

عزیزی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: امروز مفتخر هستیم که در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که سرفصل اول آن موضوع علم و پژوهش بیان شده است، طرح ابتکاری سرباز مهارت را با موفقیت در خراسان جنوبی اجرا کنیم.

عزیزی گفت: ۹ هزار سرباز تحت آموزش‌های مختلف قرار گرفته اند که با همکاری جهاد دانشگاهی توانستیم ۱۰۰ درصد طرح را در استان اجرا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: این دوره آموزشی ۴۸ ساعته تلنگری بود که سربازان مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار