فرمانده انتظامی استان ایلام :

حفاظت از طبیعت و توجه به کاشت نهال باید در جامعه نهادینه شود

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در شرایطی که جهان به دلیل توسعه شهرنشینی، وجود صنایع آلاینده و تخریب منابع خدادادی با معضل مرگ آور آلودگی هوا دست به گریبان است، درختان، بهترین گزینه برای نجات بشریت به شمار می‌آیند.

به گفته سردار دلاور القاصی مهر در حاشیه غرس نهال در ستاد انتظامی استان ایلام، هفته منابع طبیعی فرصتی است تا سنت حسنه درختکاری را ارج نهاده و در کاشتن نهال کوشا باشیم و امید است روز‌های پاک و عاری از آلودگی داشته باشیم.

او گفت: درختان به عنوان ریه زمین نقش بی بدیل و غیر قابل انکاری در سلامت محیط زیست و مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی داشته و علاوه بر حفظ رطوبت و تصفیه هوا نقش زیادی در تلطیف روحیه و شاداب سازی افراد جامعه دارند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: حفاظت از طبیعت، درختان و همچنین نگهداری از آن‌ها و توجه ویژه به کاشت نهال جدید باید در جامعه نهادینه و ترویج شود، تا این میراث گرانبها برای نسل‌های آینده ارمغان آور زمینی پاک و سالم باشد.

او گفت: با توجه به اینکه در روز‌های آینده سال تمام می‌شود و وارد سال جدید که فصل شکوفایی درختان است می‌شویم از مردم تقاضا داریم تا با طبیعت مهربان بوده و تخریب منابع طبیعی و محیط زیست را به عنوان یک منکر در جامعه تلقی کرده و دیگران را از آسیب به طبیعت نهی کنند.

برچسب ها: کاشت نهال ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.