توجه ویژه برای رفع مشکلات اساسی جوانان

امام جمعه ساری گفت: برای حل مشکلات اساسی جوانان باید تلاش مضاعف شود.

آیت الله محمدی لائینی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز مازندران از لزوم برنامه ریزی برای رفع نیاز‌های اساسی جوانان خبر داد و گفت: نسل جوان تحصیل کرده، با وجود مشکلات در حوزه ازدواج و اشتغال، در معرض تهدیدات و آسیب‌هایی است و دشمنان هم تلاش می‌کنند فرهنگ و مظاهر فرهنگ غربی را ترویج دهند.

آیت الله لائینی همچنین روز جوان را به نسل جوان و نوجوان تبریک گفت و از مسئولان خواست تا به این نسل توجه ویژه داشته باشد.

او می‌گوید:با اشاره به درپیش بودن عید نوروز باید از افراد نیازمند دستگیری کرد، زیرا بهترین صدقه آن است که به یک فرد ضعیف کمک شود.
به گفته آیت الله محمدی لائینی هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان و بازدید از پروژه‌های مختلف انجام و تیم رئیس جمهور از قبل مسائل مختلف را بررسی کردند و در جلسه با اقشار و نخبگان نیز مسائل بررسی می‌شود.

او می‌گوید: آیت الله رئیسی دو سال قبل در مقام رئیس قوه قضائیه به مازندران سفر کردند و در جریان مسائل استان قرار دارند که امیدواریم سفر امروز زمینه‌ای برای رفع مشکلات و تنگنا‌های استان باشد.

به گفته خطیب جمعه ساری مازندران دارای ظرفیت‌ها، استعداد‌های زیادی است و با مسائلی در حوزه‌های گردشگری، محیط زیست، حفظ انفال ومحیط طبیعی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.