امام جمعه خرمشهر

شورای شهر خرمشهر، از آه مردم بترسید

حجت‌الاسلام عادل پور گفت: اعضای شورای شهر خرمشهر از خدا بترسید که آه مردم مظلوم خرمشهر گریبان شما را نگیرد چرا که اولویت مردم دغدغه شما نیست.

حجت الاسلام محمد جواد  عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با با اشاره به اختلاف اعضای شورای اسلامی شهر برای عزل و ابقای شهردار خرمشهر گفت: مسائلی که در حال رخ دادن است خاطر مردم را به شدت مکدر کرده و با توجه به اینکه در پایان سال است و شهر میزبان مهمانان  نوروزی و کاروان های راهیان نور است و باید خدمات مطلوب ارائه کرد، این مسائل به منفعت مردم و منافع شهر نیست.

او  همچنین بررسی لوایح بودجه را از دیگر وظایف معطل مانده شورا دانست و خواستار شد که  مسیر شورا به نحوی دیگر تغییر کند.

بنا به گفته‌های حجت‌الاسلام عادل پور، مسائل مطرح شده در صحن شورا اولویت کنونی مردم نیست و از شورای شهر خواست قانون و اولویت‌ها را ملاک خود قرار دهند و از فرماندار،  منطقه آزاد اروند و استاندار  خوزستان خواست در این رابطه ورود کنند.

او با یادآور شدن اینکه مردم به عنوان موکل باید برعملکرد شورای شهر نظارت کنند، از مردم خواست مطالبه گر حقوق قانونی خود باشند و گفت : مردم اعضای شورای را موکل خود قرار داده اند تا مشکلات شهر را حل کنند، پس همه به ویژه نخبگان باید اعضای شورا را امر به معروف و نصحیت کرده و از روی شناخت‌ها، حقوق مردم خرمشهر را مطالبه کرد.

امام جمعه خرمشهر در بخشی دیگر سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به خوزستان را در راستای پیگیری سفر رئیس جمهور به استان و  نشان دهنده عزم جدی دولت برای رفع مشکلات استان دانست.

او پایان عملیات احداث بیمارستان قلب خرمشهر و آغاز تجهیز این بیمارستان از مرداد ماه سال آینده و وعده تامین اعتبار برای اجرای فاز دوم جاده خرمشهر به اهواز را به عنوان نتایج این سفر برشمرد.

خطیب جمعه خرمشهر در رابطه با گرانی و افزایش قیمت در بازار‌های منطقه نیز گفت: با توجه به تغییر نکردن شاخص‌ها نشان میدهد عده‌ای سودجو در فکر تخریب هستند که از دولت و متولیان امر خواست دست این افراد را از معیشت مردم قطع کنند.

برچسب ها: نماز جمعه ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
شهرداری خرمشهر و ابادان یک ذره از خدا نمیترسه خیلی ساله که حق همه رو خورده فرقی نداره کارگر باش یا پیمانکار