خانه برای زنجانی ها گران است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اجاره بهاء و قیمت املاک در زنجان از ابتدا و به صورت پایه‌ای گران است.

فغفوری بااشاره به استقبال مردم از نمایشگاه‌های بهاره که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین برگزار شد، گفت: این سیاست در مورد کالا‌های پرمصرف در ایام عید مدنظر بوده و از این نظر استان زنجان برگزاری نمایشگاه پوشاک و کفش که نسبت به استان‌های دیگر قیمت بالاتری دارند را در دستور کار قرار داده بود.

او بااشاره به برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم پوشاک و کفش در دو هفته گذشته، گفت: ارزیابی‌ها نشان می‌دهد با توجه به تفاوت قیمت بین نمایشگاه و بازار استقبال از نمایشگاه قابل توجه بوده است.

این مسئول از نظارت بر بازار شب عید در استان خبر داد و گفت: این نظارت ها تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه داشته و برای کالا‌های اساسی و پرمصرف این ایام تأکید بیشتری دارد.

فغفوری با اشاره به تورم بالای پوشاک و کفش در زنجان، گفت: یکی از دلایلی که سبب افزایش قیمت کفش و پوشاک شده، اجاره‌بهای بالا است و علت اینکه تورم زنجان در بهمن ماه در بخش پوشاک و کفش در رتبه اول و تورم مسکن و اجاره از میانگین کشوری پائین‌تر است و این مهم به علت این است که قیمت مسکن و اجاره‌بهاء در استان زنجان به لحاظ پایه‌ای گران است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: یکی از دلایل بالا بودن قیمت اجاره‌بهاء در زنجان، تفاوت بین مالک و بهره‌بردار است و مالکان به اجاره‌بهاء به عنوان یک درآمد دائمی نگاه می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.