مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی خبر داد؛

توزیع ۲۹۴۵تن گوشت مرغ و قرمز منجمد تنظیم بازاری در آذربایجان غربی

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی از توزیع دو هزار و ۹۴۵ تن گوشت مرغ و قرمز با هدف تنظیم بازار پایان سال در استان خبر داد.

داوود قربان نژاد گفت: در آستانه شب عید و ماه مبارک رمضان نیز گوشت مرغ و قرمز منجمد مصرفی مردم استان به اندازه کافی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره سازی شده است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و در حال حاضر نیز در حال توزیع در بین واحدهای عرضه هستیم.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی می گوید: به اینکه در طی ماه‌های اخیر دو هزار و ۸۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۴۵ تن گوشت قرمز منجمد در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است و تاکنون از طریق سامانه بازرگام ۲۱ تن مرغ منجمد یه صورت اینترنتی توزیع شده است و ادامه دارد.

قربان نژاد به اینکه در حال حاضر ۸۷۱ هزار تن مرغ منجمد در سردخانه‌های پشتیبانی استان ذخیره سازی شده است و این کار استمرار دارد، گفت: ۷ میلیون عدد تخم مرغ نطفه دار برای تولید جوجه یک روزه جذب استان شده که از این میزان ۵ میلیون و ۵۰۰ قطعه جوجه یک روزه تولید شده است.

او می گوید: به منظور تنظیم بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان ۶۰۰ تن مرغ منجمد در بین روستاییان استان توزیع شده است و ۶۰۰ تن نیز در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان گفت: تا کنون ۱۵۰ تن تخم مرغ نیز در سطح فروشگاه‌های استان توزیع شده است.

او می گوید: همچنین در طی سال جاری حدود ۸۵ هزار و ۷۰۰ تن ذرت و ۱۰۷ هزار تن جو و ۶۰ هزار و ۱۴۵ تن سویا نیز بین واحدهای تولیدی مرغداری و دامداری‌ها توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.