لکه گیری و بهسازی آسفالت پل بزرگ پل سفید

معاون راهداری اداره کل راهداری مازندران از اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی آسفالت پل بزرگ پل سفید خبر داد.

اسماعیل فولادی گفت: عملیات لکه گیری و بهسازی آسفالت پل بزرگ شهرستان پل سفید در راستای ایمن سازی محور‌های ارتباطی مازندران به طول ۴۰۰ متر و عرض ۹ متر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اجرایی شد.

او می‌گوید: عملیات لکه گیری و روکش آسفالت دربرخی از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های استان و بر اساس نیاز سنجی و الویت بندی اجرا شده و با توجه به اعتبارات ابلاغی ایمن سازی و بهسازی و روکش آسفالت محور‌های مواصلاتی استان انجام می‌شود.

به گفته فولادی موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

او می‌گوید: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۷۸ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و شریانی استان از ابتدای امسال تا پایان بهمن اجرایی شد.

جاده‌ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت‌های مرتبط با آن را به این اداره کل محول کرده، بدیهی است ایمن کردن محور‌ها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در این مهم جهت برقراری عبور و مرور همکاری مردم شریف استان را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.