منزوی:

مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی برای نهاد‌های حمایتی و خیریه‌ها نداریم

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برخی نهاد‌های حمایتی درخواست کالا با قیمت تنظیم بازار برای توزیع بسته‌های معیشتی دارند، گفت: مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی با قیمت تنظیم بازار نداریم.

آقای منزوی ۲۱ اسفندماه در نشست ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بحث تامین مرغ مورد نیاز ایام نوروز و ماه مبارک رمضان باید در دستور کار جهادکشاورزی قرار بگیرد، گفت: آمار کشتار مرغ به‌صورت روزانه اعلام شود تا بتوان در صورت کمبود، برنامه‌ریزی لازم را برای تامین مرغ گرم داشت.

کشتارگاه‌ها باید تمامی ضوابط را در بحث کشتار مرغ رعایت کنند، اگر کشتارگاهی در حال تخلف است، باید قبل از ارسال پرونده به مراجع قضایی و صدور حکم، نسبت به پیشگیری از تخلف اقدامات لازم صورت بگیرد تا مرغ کشتار شده در شرایط غیربهداشتی وارد بازار نشود.


بیشتر بخوانید


غرفه‌های در نظر گرفته شده برای توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه آماده توزیع میوه با قیمت مصوب اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار کشور باشند.

برخی کارخانجات، نهاد‌های خیریه، سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی درخواست اقلامی مانند مرغ منجمد، برنج، روغن و ... با قیمت تنظیم بازار برای توزیع بسته‌های معیشتی دارند، لذا مشکلی برای تامین کالا‌های اساسی با قیمت تنظیم بازار برای اقشار آسیب‌پذیر نداریم.

سهمیه ۳۰۰ تن شکر برای صنف پولکی و نبات در استان در نظر گرفته شده است، اما این سهیمه به شرطی در اختیار این صنف قرار می‌گیرد که هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته باشند، تکلیف سهمیه روغن صنف و صنعت تا فردا مشخص شود.

به علت افزایش تراکنش‌های بانکی در ایام پایانی سال با اختلال در سیستم بانکی و مشکل نقدینگی مواجه می‌شویم، اما طبق پیگیری‌های صورت گرفته مشکل نقدینگی بانک‌ها حل شده است و پول نقد به میزان لازم در اختیار بانک‌ها قرار می‌گیرد.

فرمانداران نسبت به تامین خودرو برای گروه‌های بازرسی در شهرستان‌ها اقدام کنند، تعداد بازرسی‌های انجام شده در استان باید از نظر کمیت افزایش پیدا کند.

افزایش کرایه حمل مسافر بین شهری بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار در استان ممنوع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار