آماده سازی سه بوستان یزد برای مهمانان نوروزی

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: سه پارک بزرگ شهر، کوهستان و مهرآوران برای اسکان موقت مسافران نوروزی آماده شده است.

ابوترابی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری گفت:  در چارچوب آمادگی همه جانبه شهری، سه محل برای اسکان مهمانان بصورت موقت جهت نصب چادر در نظر گرفته شده است.

محسن ابوترابی با اشاره به آمادگی کامل هتل ها، مهمانسرا‌ها و مراکز اقامتی گفت: در همین راستا پارک کوهستان، پارک بزرگ شهر و پارک مهرآوران سه محلی هستند که به عنوان اسکان موقت با امکانات ویژه برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و مهمانان نوروزی فقط در این سه مکان اسکان داده می‌شوند.

او به ایجاد دوازده نوروزگاه در پنج منطقه شهرداری اشاره کرد و گفت: این نوروزگاه‌ها در سطح مناطق شامل نوار سبز جنب دروازه قرآن، پارک شهدای کوچه بیوک، پیاده راه میانی بلوار ولیعصر (عج)، پارک بزرگ شهر، پارک شهر شادی، محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، پارک مهرآوران، پارک آزادگان، میدان فرهنگ، بوستان آزادشهر، مسجد دورازده امام آزادشهر، میدان امیرچقماق و بلوار بسیج  است.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با اعیاد شعبانیه، جشن‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در مناطق مختلف شهر اجرا می شود.

ابوترابی گفت: نکته‌ای که از مهمانان نوروزی درخواست داریم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از گسترش ویرویس کرونا و همچنین با توجه به اینکه یزد شهر دارالعباده شناخته می‌شود رعایت مسائل شرعی را مدنظر داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار