محور سوادکوه کماکان تنها راه رسیدن به پایتخت

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محور سوادکوه تنها محور اتصالی پایتخت به شهر‌های شمالی است.

سرهنگ جهان تاب گفت:محور کندوان بر اثر ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه و محور هراز به علت تعمیرات و ایمن سازی مسیر و آزاد راه تهران شمال نیز بسته بوده و  محور سوادکوه اکنون تنها محور اتصالی پایتخت به شهر‌های شمالی است.

مرکز مدیریت راه ها نیز اعلام کرد حجم ترافیک در محور سوادکوه با مسدود بودن محورهای کندوان ، هراز و آزاد راه تهران شمال قابل توجه بوده و افزایش یافته است.

به گفته جهان تاب با تلاش شبانه روزی پلیس و راهداری بازگشایی و ایمن سازی  محورها در آینده نزدیک انجام می شود اما وقتی جاده ایمن نباشد مشکلاتی را برای رانندگان بوجود می آورد که باید از ادامه تردد جلوگیری کرد.

پلیس راه از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های کوهستانی را دارند خواست با توجه به بارش برف و باران حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیرچرخ، چراغ مه شکن و لوازم مورد نیاز به همراه داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، نکات ایمنی را در جاده‌ها رعایت کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که چهار جاده چالوس، هراز، سوادکوه و آزاد راه تهران شمال این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
محور سواد کوه البته تنها راه رسیدن به پایتخت نیست ، جاده سه هزار تنکابن - الموت قزوین راه خوبی است که قابل استفاده در مواقع ضروری و تنها ۴۷ کیلومتر آن خاکی است ، ایکاش این راه کوتاه زودتر به بهره برداری میرسید تا مردم از کوتاهی مسیر استفاده میکردند ، خصوصا ساکنین رامسر و تنکابن و حوالی آنها که به جاده چالوس و جاده قزوین رشت قدری دورتر هستند .
البته هیچ صحبتی راجع به پیشرفت این راه نیست !!
آخرین اخبار