با مخلان نظم عمومی در باغملک در چهارشنبه سوری برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب باغملک از برخورد با مخلان نظم عمومی در باغملک در چهارشنبه سوری خبرداد.

سهراب لهراب گفت: با کسانی که به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری با انجام اقدامات غیرمتعارف خود اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و یا تخریب اموال عمومی و خصوصی نمایند بدون شک و تردید برخورد قانونی و بازدارنده صورت خواهد پذیرفت.

او می‌گوید: چهارشنبه سوری از جمله رسومی است که آئین خاص خود را داشته و از دیرباز میان ایرانیان گرامی بود که طی سال‌های اخیر مسائلی سراسر خرافاتی، هجو و خطرناک به این آئین اضافه شده که موضوع را از اصل خود منحرف نموده و موجبات فراهم نمودن عواقبی ناگوار و آزاردهنده گردیده است.

لهراب گفت: دستگاه قضائی عزم آن را دارد که با این گونه هنجارشکنی‌ها به شدت و قاطعانه برخورد قانونی کند و کسانی که اقدام به انجام فعالیت‌هایی غیرمتعارف نمایند با صدور دستور قضائی و توسط مأمورین انتظامی سریعاً جلب و در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی و نیز با هدف جلوگیری از وقوع و بروز سایر اقدامات مخاطره آمیز و مجرمانه، بدون تسامح و تا پایان تعطیلات نوروزی روانه زندان خواهند شد.

دادستان باغملک از والدین درخواست کرد باتوجه به اینکه نوجوانان و جوانان در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری معمولاً دست به انجام اقدامات هیجانی می‌زنند که عمدتاً خسارات مالی، جانی و معنوی ناخوشایندی را در پی داشته، خواستار هوشیاری و داشتن رفتاری بازدارنده و در راستای پیشگیری از وقوع جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار