جوانان میدان دار تحقق جهاد تبیین باشند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز با تاکید بر اینکه جوانان باید میدان دار تحقق جهاد تبیین باشند، گفت: برای حضور در این جهاد فعالیت مجاهدانه لازم است.

حجت‌الاسلام سجاد نیکخو که معتقد است جنگ امروز جنگ تبلیغاتی، رسانه‌ای و جهاد تبیین است، گفت: برای حضور در این جهاد نیز فعالیت مجاهدانه لازم است و توقع است که جوانان میدان دار این مهم باشند.

این استاد دانشگاه گفت: همه ما باید به عنوان سربازان جهاد تبیین در پی راهکار‌های این جهاد باشیم و باید گام‌های استوار تری در مسیر جهاد تبیین برداشته شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جهاد تبیین به مدیر جهادی نیاز دارد، مهمترین مدیران جهادی را جوانان معرفی کرد که میتوانند ارزش‌ها را به نوعی از گذشته بگیرند و آن‌ها را به روز کنند.

او، اتکا به ارزش‌های الهی و اسلامی را از مولفه‌های مدیری جهادی برشمرد که قرار است در عرصه جهاد تبیین ورود کند.

حجت‌الاسلام نیکخو گفت: رهبر انقلاب، اقدام جهادی را به معنای خسته نشدن در مقابل سختی‌ها و موانع تعریف می‌کنند که در آن ایمان به مسیر و حرکت بر اساس فکر و منطق باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شیراز همچنین جهاد تبیین را مهمترین امر به معروف دانست و اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که باید به آن توجه ویژه شود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه راه مقابله با جنگ نرم پیچیده دشمن جهاد تبیین است، یادآور شد: لازمه جهاد تبیین بیان درست مفاهیم عالی اسلامی به روز رسانی ابراز‌های مقابله با جنگ نرم، بیان سبک زندگی اسلامی، ترویج قرآن و معارف اهل بیت (ع) و بیان وظایف حاکمیت در نظام اسلامی است.

او گفت: جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به تحقق اهداف انقلابی منجر می‌شود و پیشرفت، گسترش عدالت اجتماعی و اقتدار روزافزون نظام را در پی خواهد داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار