عیدانه‌های شبکه فارس به مناسبت میلاد مهدی موعود (عج)

صداوسیمای فارس به مناسبت نیمه شعبان، برنامه‌های متنوع و شادی را تدارک دیده است که از ابتدای ماه شعبان المعظم پخش آن‌ها آغاز شده است.

معاون سیمای فارس گفت: از ابتدای ماه شعبان با دعوت از کارشناسان مهدوی و پخش آیتم‌های ویژه مهدویت شبکه فارس به استقبال نیمه شعبان رفت و به طور ویژه جمعه ۲۷ اسفند همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف برنامه «خوشا شیراز» با بخش‌های متنوع، شاد و جذاب ویژه این عید بزرگ از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰، زنده از شبکه‌های سراسری شما و استانی فارس روی آنتن می‌رود.

علیرضا باغبانمنش گفت: برنامه‌های زنده روزانه سیمای فارس از جمله صبح پارسی، کاشانه مهر و دلگشا هم به طور ویژه در این روز‌های منتهی به نیمه شعبان مهمان خانه‌های بینندگان هستند و عطر و بوی این میلاد خجسته و پربرکت را برای مخاطبان پررنگ و برجسته می‌کنند و لحظات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهند آورد.

معاون صدای فارس هم گفت: جدول پخش برنامه‌های رادیو فارس از ابتدای ماه شعبان و در ایام خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) رنگ و بوی نیمه شعبان به خود گرفته است.

به گفته یاسرجمالی، در روز جمعه ۲۷ اسفند همزمان با سالروز میلاد خجسته حضرت مهدی (عج) ساعت ۹ صبح برنامه شاد و با نشاط «نارنجستان» به مدت ۱۲۰ دقیقه زنده روی آنتن می‌رود و عصر جمعه هم ساعت ۱۷ برنامه زنده «ساعت گل» با بخش‌های جذاب و شاد، مهمان خانه‌های شنوندگان رادیو فارس است.

او گفت: پخش سخنرانی‌هایی ویژه حضرت مهدی (عج) در برنامه «صبح قریب» قبل از خبر ساعت ۷ و برنامه «او خواهد آمد» هر روز پس از اذان مغرب از دیگر ویژه برنامه‌های رادیو فارس به مناسبت نیمه شعبان است.

معاون خبر فارس هم گفت: به مناسبت نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، در بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۳:۱۵ تلویزیون، حال و هوای استان در این عید خجسته در قالب گزارش‌های مردمی، برگزاری مراسم‌ها و رویداد‌های مختلف مردمی در شیراز و دیگر نقاط استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد و گزارش خبری از حال و هوای مردم شیراز در این روز سراسر نورانی برای پخش از بخش‌های خبری شبکه‌های ملی تهیه و ارسال خواهد شد.

ابوالحسن کرمی گفت: تولید گزارش‌هایی با محوریت مهدویت، انتظار فرج و ویژگی‌ها و خصایص والای آن امام همام نیز در دستور کار معاونت خبر فارس است.

علی خورشیدسوار معاون فضای مجازی شبکه فارس نیز تولید و انتشار نماهنگ «مهر مهدوی» ویژه جشن نیمه شعبان، برگزاری پویش مردمی شربت و شیرینی ویژه جشن نیمه شعبان و برگزاری مسابقه مردمی نسیم انتظار را از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی صداوسیمای فارس به مناسبت ایام خجسته ولادت حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار