بوستان خطی مهرشهر بیرجند افتتاح شد

شهردار بیرجند از افتتاح بوستان خطی مهرشهر بیرجند با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

امروز آیین افتتاح طرح عمرانی بوستان خطی مهرشهر و آیلند خیابان ظفر بیرجند با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی، شهردار بیرجند، جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان برگزار شد.

بهترین شهردار بیرجند در این آیین گفت: بوستان خطی مهرشهر در منطقه شمال شهر بیرجند در زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار با ۲ هزار و ۸۵۴ متر مربع فضای سبز و اعتبار ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای رفاه حال شهروندان و با هدف برقراری عدالت اجتماعی در این منطقه کمتر برخوردار احداث شد.

او گفت: همچنین امروز طرح احداث آیلند خیابان ظفر با اعتبار یک میلیارد تومان و با هدف ایمنی بیشتر رانندگان و زیبایی منظر شهری اجرا شد.

بهترین گفت: در این آیلند و بلوار ظفر مناسب سازی لازم برای معلولان نیز انجام شده است.

شهردار بیرجند از اتمام عملیات اجرایی و افتتاح پنج پروژه مهم و شاخص شهر بیرجند در اعیاد شعبانیه خبر داد و گفت: طی سه ماه گذشته ۶ پروژه از جمله سایت مدیریت پسماند شهرداری، بوستان طبیعت بند دره، بوستان خطی مهرشهر، راستگرد‌های خیابان‌های مدرس و پاسداران و آیلند خیابان ظفر به اتمام و بهره‌ برداری رسید.

او گفت: عدالت اجتماعی در اجرای پروژه‌های عمران شهری مدنظر و به‌ صورت مساوی در شمال و جنوب شهر اجرا شده است.

بهترین گفت: رنگ‌آمیزی ۶۰ هزار متر مربع از بلوار‌ها و خیابان‌های شهر، نصب ۱۲ نماد نوروزی، کاشت ۹ هزار پیاز لاله، کاشت گل‌، برگزاری ۲ جشن محوری به مناسبت اعیاد شعبانیه در محل فرهنگسرای بیرجند، اجرای ۱۲ مورد نوروز خوانی در نقاط مختلف شهر، اهدای هزار گلدان شمعدانی بین شهروندان در نیمه شعبان و نصب تندیس سردار دل‌ها در ورودی شهر بیرجند از جمله اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ و گرامیداشت اعیاد شعبانیه است.

شهردار بیرجند گفت: شهرداری بیرجند برای استقبال از بهار و اجرای طرح‌های مختلف ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کرده است.

او گفت: آغاز علمیات اجرایی پارک مفاخر در میدان ابوذر بیرجند، بازسازی پارک توحید، آزادی و بلوار شهید صیاد شیرازی از جمله برنامه های شهرداری برای سال جدید است.

بهترین گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مناطق شهری شده به گونه ای که  ۴۱۴ تن قیر رایگان به شهرداری بیرجند اختصاص یافته است که با این اقدام بسیاری از مشکلات در زمینه آسفالت معابر شهری حل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.