بازدید مسافران نوروزی از تالاب شادگان با رعایت اصول بهداشتی

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه بازدید مسافران نوروزی از تالاب بین المللی شادگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم است،

جمال صالح زاده گفت: داشتن کارت واکسن کرونا برای تمامی مسافران نوروزی الزامی است و در صورتی به آنان خدمات داده می‌شود که دارای کارت واکسن باشند.

به گفته او برنامه ستاد نوروزی تا ۱۴ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد و معتقدیم که موفقیت در این ماموریت مهم همکاری همه جانبه مردم، مسئولان و اصحاب رسانه را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری شادگان می گوید: در ایام نوروز، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی در آماده باش کامل هستند و امیدواریم که با توجه به شرایط کرونایی مردم حداکثر همکاری را داشته باشند.

صالح زاده افزود: در ایام نوروز محدودیت‌های تردد برای کسانی که واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند اعمال می‌شود و هیچگونه خدماتی به آن‌ها داده نمی‌شود.

جانمایی مکانی به عنوان (از من بپرس) برای راهنمایی گردشگران در شهرستان بخصوص تالاب بین‌المللی شادگان راه‌اندازی خواهد شد.

 همه ادارات و دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان شادگان در ارائه خدمات به مسافران با یکدیگر همسو و در تعامل کامل باشند.

 نصب تابلو‌های میراث فرهنگی گردشگری شهرستان در خصوص معرفی نقاط گردشگری شهرستان، نظافت عمومی روستای صراخیه در مجاورت تالاب، نصب تابلوی اقامتگاه مرزوق در وروی چومه، نصب تابلو‌های گردشگری روستای حدبه تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار