۲ واحد آموزشی خیری در خاش و میرجاوه افتتاح شد

دو واحد آموزشی خیرساز شامل مدرسه ۲ کلاسه روستای الله اباد خاش و هنرستان کار و دانش راپکو بخش لادیز شهرستان میرجاوه سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اسماعیل حسین زهی  گفت: هنرستان کار و دانش میرجاوه در زمینی به مساحت ۱۸۹۸ متر و ۶ کلاسه با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد ریال ساخته شده و با بهره برداری از این واحد آموزشی دانش آموزان بخش لادیز و اطراف آن از مزایای آموزشی برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه آموزشی استان نسبت به شاخص های کشوری در سطح پایینی قرار دارد بنابراین در همین راستا با حضور شرکت کنترل فرآیند رادمان راپکو و بنیاد خیریه موج مهربانی کلنگ احداث هنرستان کار و دانش لادیز به زمین زده شد و در مدت کمتر از یک سال این واحد آموزشی احداث و هم اینک شاهد توسعه سرانه آموزشی در این نقطه از حوزه انتخابیه هستیم.

عضو مجمع نمایندگان استان همچنین از تلاش برای رشد و توسعه متوازن تمام حوزه انتخابیه خبر داد و  گفت: برای ایجاد شاخص های توسعه شهرستان مرزی میرجاوه و با تلاشی مستمری که انجام شد، در هفته جاری با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی کلنگ احداث باند دوم بزرگراه میرجاوه به زاهدان به زمین زده خواهد شد و طبق برنامه پیش بینی شده در هفته دولت سال آینده فاز اول از این بزرگراه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدرسه خیری روستای الله آباد بخش پشتکوه خاش دارای دو کلاس درس و یک دفتر با زیربنای ٨٠ متر مربع و اعتباری بالغ بر ٣٩٠ میلیون تومان و با همت بانوان خیر روستای اوز استان فارس ساخته شده است.

هنرستان کار و دانش خیرساز راپکو در بخش لادیز شهرستان میرجاوه با حضور اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد زاهدان در مجلس، بابایی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کشور، الطافی مدیرعامل و محبوب فر رئیس هئیت مدیره موسسه خیریه موج مهربانی، طباطبایی مدیرعامل و حشمتی رئیس هئیت مدیره شرکت راپکو، عیدوزهی مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، انصاری معاون تربیتی اداره کل آموزش و پرورش و لکزایی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان و فرماندار و شماری از مسئولان شهرستان میرجاوه افتتاح و مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار