هشدار پلیس به هنجار شکنان چهارشنبه آخرسال

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خطر قرمز پلیس است، گفت: پلیس استان با هنجارشکنان و مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه برخورد می‌کند.  

سردار؛ مسعود خرم نیا گفت:فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب‌ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه، مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

او می گوید:درفرماندهی انتظامی استان به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه برخود می‌بالیم که پلیسِ چنین شهروندان فهیم و هوشمند و فرهنگ دوستی هستیم و با همراهی مردم عزیز، در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه، هوشیارانه در کنار مردم شریف استان بوده و با همکاری یکدیگر تمام سعی و تلاش خود را داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری نمائیم.

فرمانده انتظامی  استان گفت:پلیس مخالف شادی و نشاط مردم نیست بلکه در کنار آنان از بار روانی مثبت چنین جشن‌هایی لذت می‌برد و رویکرد پلیس در این مراسم؛ اجتماعی و فرهنگی است، اما هر اقدامی باید منطبق بر منطق و قانون و برقراری نظم و امنیت عمومی باشد.

سردار خرم نیا می گوید: افرادی که به هر نحوی در این شب موجب سلب آسایش مردم شوند دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی (۱۵ فروردین) در اختیار مراجع قانونی هستند.

فرمانده انتظامی استان گفت: هر چقدر این مراسم‌ها خانواده محور و با نظارت بزرگتر‌ها باشد، بطور طبیعی اتفاقات کمتری به وقوع می‌پیوندد و از طرفی تخلیه هیجانات کودکان، نوجوانان و آگاهی از حقوق خود و دیگران می‌تواند نوید بخش استقبال از بهار باشد.

همچنین به گفته سردار خرم نیا محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال از روز سه شنبه  ۲۴ اسفند ماه از ساعت۱۷ تا پایان تردد و در روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه از ساعت  ۵ صبح تا ساعت ۱۰ همان روز در محور‌های روستای بند و جانوسلو برقرار خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.