دبیرکل جنبش نُجَباء:

نام عوامل و آدرس مقر‌های صهیونیستی در اقلیم کردستان را در اختیار داریم

دبیرکل جنبش نُجَباء با «مبارک» خواندن حمله موشکی به مقر‌های موساد اعلام کرد نام عوامل و آدرس مقر‌های صهیونیستی در اقلیم کردستان در اختیارشان است.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای حاوی شش بند، ابتدا جنایت اعدام جمعی از جوانان به‌دست رژیم سعودی را محکوم کرد و سپس با «مبارک» خواندن حمله موشکی به مقر‌های موساد که سرزمین پاک عراق را آلوده کرده‌اند، مبدأ این حمله یعنی ایران اسلامی را «شرق مقدس» توصیف کرد.

«اکرم الکعبی» در بند نخست، با یادآوری سوابق فساد و مزدوری خاندان «بارزانی» برای صهیونیست‌ها و همراهی آنان با رژیم بعثی صدام در سرکوب ملت مقاوم کُرد، نوشت: حمله اخیر، لانه‌های صهیونیست‌هایی را هدف قرار داد که در آغوش این خاندان پناه گرفته‌اند.

وی در بند دوم بیانیه، ضمن تأکید بر اینکه «پناه دادن خاندان بارزانی به عناصر موساد که دشمن عراق و ایران و ملت‌های منطقه هستند، این حق را به هر طرفی می‌دهد که آنان را هدف گرفته و به موجودیت نامشروعشان پایان دهد» ادامه داد اکنون باید درباره حضور آنان در اقلیم و ماهیت حامیانشان سخن به‌میان آید، نه اینکه چه‌کسی آن‌ها را هدف قرار داد.

دبیرکل نُجَباء با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل افشای حضور پنهانی عوامل موساد در خاک عراق، گفت: اگر درباره این حمله حرفی هم زده شود، نباید جز دست‌مریزاد به آن دستان حیدری باشد که در دفع خطر داعش کنار عراق ایستاد و امروز نیز برای دفع تهدید صهیونیست‌های اشغالگر، دوشادوش کشورمان قرار گرفت.

الکعبی در بند بعدی، با استقبال از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حضور موساد در کردستان عراق، اعلام کرد در صورت تشکیل کمیته‌ای بیطرف و مقتدر، ادله، اسناد، اسامی و محل استقرار عناصر موساد در اربیل را در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و عناصر بعثی، مقر‌ها و اسامی‌شان و همه دشمنان ملت عراق که این خاندان در راستای پروژه پلید خود به آنان پناه داده است برملا می‌شود.

مقام عالی‌رتبه مقاومت عراق، از اظهار بی‌اطلاعی برخی در خصوص حضور و فعالیت اسرائیلی‌ها در اربیل ابراز شگفتی کرد و نوشت: این واقعیت به روشنی آفتاب نیمروز است؛ حضوری که حتی در رسانه‌ها به‌صورت صوتی و تصویری مشاهده می‌شود. هرکس فعالیت‌های سفارت مجازی اسرائیل در عراق ـ که به‌دنبال تفرقه‌افکنی و کاشت غده سرطانی سازش است ـ را دنبال کرده باشد، می‌داند که این‌ها چگونه در اربیل جولان داده و تصاویر خود را علنی در رسانه‌ها منتشر می‌کنند.

شیخ اکرم الکعبی در بند چهارم به نقض دائمی و مکرر حاکمیت ملی عراق توسط ارتش‌های اشغالگر آمریکا و ترکیه ـ که همچنان علی‌رغم مطالبات قانونی و اعتراضات عمومی استمرار دارد ـ پرداخت و اعلام کرد با این وجود کسانی که امروز هدف قرار دادن موساد تحریک‌شان کرده، هیچ واکنشی از خود نشان ندادند و از موضع‌گیری طفره رفتند!

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بند بعدی به لابی‌های پشت‌پرده برای انتخاب رئیس‌جمهور پرداخت و یادآور شد از جریان‌های سیاسی که پیش‌تر با ریاست‌جمهوری «فؤاد حسین» به‌خاطر اینکه مدیر دفتر مسعود بارزانی بوده مخالفت ورزیدند و چنین گزینشی را مغایر وجهه بین‌المللی عراق برشمردند، تعجب می‌کنیم که حالا نه‌تن‌ها به ریاست فردی موسوم به «ریبار» تن می‌دهند، بلکه برای تحقق آن می‌جنگند. حال آنکه او مدیر دفتر «مسرور بارزانی» (فرزند مسعود) است.

الکعبی در ادامه خاطرنشان ساخت ریبار مدیر دستگاه اطلاعاتی سازشگر و رابط و نفر اول موساد در عراق به‌شمار می‌رود که همه می‌دانند صاحب اتاق‌های توطئه در هتل‌های اربیل برای بسیاری از سیاستمداران است. آیا شایسته عراق و جایگاه بین‌المللی آن است که مدیر دفتر فرزند یکی از رهبران احزاب که فردی تجزیه‌طلب و مرتبط با موساد است و کینه حاکمیت یکپارچه عراق را در دل دارد، به ریاست‌جمهوری انتخاب شود؟!

وی در بند پایانی تصریح کرد: هلاکت عناصر موساد در این مقر‌های فلاکت‌زده برای ما به اثبات رسید. این مقر‌ها به همراه پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی و ترکیه‌ای، تا زمان پیروزی نهایی، اهدافی مشروع برای مقاومت به‌شمار می‌روند.

دبیرکل نُجَباء به‌عنوان نکته آخر، راجع‌به نفوذ مزدوران در رسانه‌ها هشدار داد و نوشت: آنان از سویی بر جنایات اشغالگران سرپوش می‌گذارند و از دیگرسو، به‌دنبال مخفی کردن تلفات و خسارت‌های دشمن هستند تا عملیات مقاومت را کم‌اهمیت جلوه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۰۶:۰۷ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
ای صهیونیست احمق با حق درافتادیوحق نابودت میکنه ریاض تو منتظر باش
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر جبهه مقاومت جهاد اسلامی امت حزب الله ای جبهه مقاومت اسلامی متحد و یکپارچه امت حزب الله در این خصوص صبر کردن و درنگ کردن پیامدهای بسیار وحشتناکی را برای جهان اسلام ناب محمدی ص رقم می زند و جهان اسلام باید هزینه های سنگین جانی و مالی بخاطر نابود نکردن پایگاهای صهیونیستی آمریکایی در جهان اسلام پرداخت کند بی درنگ و واکنش سریع همگیشون رو نابود و منهدم کنید هیچ غلطی نمی توانند کنند . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس عمل عاجلانه و خردمندانه و پیشگیرانه خداپسندانه .
آخرین اخبار