ایجاد فضاسازی نوروزی در شهرکرد به منظور جذب گردشگر

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: فضاسازی‌ها در این شهر باید متناسب با اعیاد شعبانیه و نوروز به منظور جذب گردشگر ایجاد شود.

آقای نجفی در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های نوروز گفت: نظافت و رفت و روب سطح شهر، لکه‌گیری معابر اصلی، گل‌کاری میادین و بوستان های سطح شهر، رفع مشکلات سرویس بهداشتی بوستان ها، رنگ‌آمیزی جداول، خط‌کشی معابر و نصب علائم ترافیکی، رفع مشکل روشنایی پارک‌ها، نورپردازی و زیباسازی سطح شهر، نصب پرچم و ریسه رنگی از جمله اقداماتی است که در راستای آماده‌سازی سطح شهر برای استقبال از نوروز اجرا می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی مانع از بسیاری از فعالیت‌ها شد، اما در حال حاضر با توجه به اینکه بیشتر افراد واکسن خود را دریافت کردند بنابراین با ایجاد فضاسازی مناسب میزبان مسافران و گردشگران نوروزی خواهیم بود و شهرکرد آماده پذیرایی از آنان است.


بیشتر بخوانید


رفع مشکلات ورودی‌های سطح شهر یکی از مهم‌ترین اقدامات پیش‌رو است و مدیران مناطق و نواحی نسبت به پاک‌سازی نخاله‌های ساختمانی و نصب المان‌های موضوعی و زیباسازی همگام با سازمان فرهنگی و سیما و منظر شهری اقدام کنند.

امیدواریم با آماده‌سازی سطح شهر و اجرای طرح‌های زیبا و برگزاری جشن‌های ماندگار خاطرات خوشی را برای شهروندان و مهمانان نوروزی در سال نو فراهم شود.

توانمندی شهرداری شهرکرد باید به مردم نشان داده شود

آقای ایزدی عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد گفت: اجرای سرود‌های محله‌ای، آذین‌بندی و چراغانی شهر، برگزاری جنگ‌های شادی، تور بافت فرهنگی، آموزش گل کاری و... از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار شهرداری در ایام نوروز و جشن‌های ملی باشد.

ظرفیت و توانمندی شهرداری در حوزه‌های مختلف در قالب رزمایش یک روزه باید به مردم نشان داده شود.

با توجه به اینکه بلافاصله بعد از ایام نوروز، ماه رمضان را در پیش رو داریم باید برنامه‌های ماه مبارک رمضان پیش‌بینی و اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار