معاون استاندار اردبیل:

طرح‌های سرمایه گذاری نیازمند تعیین بازه زمانی برای اجرا است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح‌های سرمایه گذاری که مجوز‌های لازم را دریافت می‌کنند، باید در بازه زمانی تعیین شده اجرا شوند.

سید کمال الدین میرجعفریان گفت: قابلیت اجرایی طرح‌ها در بازه زمانی مشخص باید کارشناسی شده و طرح‌ها در این مهلت باید اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه امور زیربنایی گفت: برای جلوگیری از پراکندگی واحد‌های تولیدی در نقاط مختلف شهر‌ها، لازم است واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی متمرکز شده و سرمایه گذاران نیز به این بخش هدایت شوند.

میرجعفریان می‌گوید: آن دسته از طرح‌هایی هم که دارای توجیه نبوده باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شده و طرح سرمایه گذاری دیگری که دارای توجیه باشد، جایگزین شود.

او با اشاره به ارائه طرح‌های توسعه پایدار روستایی، توجه به توانمندی‌های روستا‌ها برای خوداشتغالی و اجرای اشتغال خانگی را در جریان این طرح‌ها مورد تاکید قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مجریان طرح‌ها در این خصوص می‌توانند با شناسایی افراد واجد شرایط و اخذ تسهیلات از نهاد‌های حمایتی در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوار‌های نیازمند روستایی اقدام کنند.

میرجعفریان در ادامه این جلسه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی و ورود گردشگران به استان، بر پاکسازی و نظافت شهر‌های استان تاکید کرد.

او گفت: لازم است قبل از آغاز مسافرت‌ها تمامی شهرستان‌های استان، خصوصا شهر‌های هدف گردشگری پاکسازی شده و دستگاه‌های مربوطه نیز بر روند انجام کار‌ها نظارت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل همکاری مردم و سایر دستگاه‌ها را نیز در امر پاکسازی و نظافت شهر‌ها ضروری دانست.

در این جلسه، بیش از ۲۰ پرونده که شامل طرح‌های سرمایه گذاری در شهرستان‌های مختلف استان بود، بررسی و تصمیات لازم با حضور مدیران و کارشناسان اتخاذ شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.