ماجرای بازسازی ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ برتری

حدود یک سال پیش روند تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه‌های شهید وطنی قائمشهر و شهدای صنعت مس رفسنجان آغاز شده است، چمن این ۲ ورزشگاه تاکنون به مرحله بهره برداری نرسیده است.

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال  پس از اتمام فصل بیستم لیگ برتر اعلام کرد که در فصل بیست و یکم هیچ تیمی نمی‌تواند در ورزشگاهی با چمن مصنوعی به مصاف حریفانشان برود. به همین دلیل مسئولان استان مازندران و کرمان روند تعویض چمن مصنوعی ۲ ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شهدای صنعت مس رفسنجان را آغاز کردند، اما نزدیک به یک سال از این اطلاعیه سازمان لیگ می‌گذرد و تاکنون چمن این ۲ ورزشگاه به مرحله بهره برداری نرسیده است.

در حال حاضر نساجی مازندران و مس رفسنجان دیدار‌های خانگی خود را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و شهید زینلی سرچشمه برگزار می‌کنند.

مسئولان اداره ورزش و جوانان فارس نیز قبل از شروع لیگ برتر وعده داده بودند که چمن ورزشگاه حافظیه برای برگزاری دیدار‌های خانگی تیم فوتبال فجرسپاسی از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود، اما این وعده برعکس از آب درآمد.

اکثر سرمربیان و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری پس از دیدار با فجرسپاسی در ورزشگاه حافظیه از کیفیت بد چمن این ورزشگاه انتقاد کرده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار