هاشمی:

آموزش و پرورش در فارس ۷۲۰۰ ملک دارد/نیمی سنددار است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس به وجود بیش از هفت هزار و ۲۰۰ ملک در آموزش و پرورش استان اشاره و گفت: از این تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ ملک منتهی به صدور سند شده است.

سید مهدی هاشمی در دیدار معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با مدیران کل آموزش و پرورش و ثبت اسناد و املاک فارس که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: به دنبال توسعه فرهنگ مستند سازی با استفاده از ظرفیت عظیم آموزش و پرورش هستیم.

او گفت: بیش از هفت هزار و ۲۰۰ ملک در آموزش و پرورش فارس وجود دارد که باید همه این املاک مستند سازی شود، از این تعداد املاک آموزش و پرورش استان ۳ هزار و ۶۰۰ ملک منتهی به صدور سند شده است.

هاشمی گفت: تلاش ما این است که در سریع‌ترین زمان ممکن املاک آموزش و پرورش را سند دار کنیم.

به گفته او، می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرایی اطلاعات مکان محور را جمع آوری کنیم و بر اساس ان کار مستند سازی را تسهیل کنیم..

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس گفت: مستندسازی املاک و تعیین تکلیف اراضی فاقد سند رسمی را در اولویت کار قرار داده‌ایم.

هاشمی گفت: توسعه سند رسمی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است و باید در راستای فرهنگ سازی امر مستندسازی از ظرفیت آموزش و پرورش بهره گرفت.

او گفت: کشور ایران در سندسازی املاک در زمره کشور‌هایی است که باید عملکرد خود را تقویت کند و خیلی از دعاوی حقوقی نیز برهمین اساس انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار