تفاهم‌نامه احداث ورزشگاه ۱۲ هزار نفری بندرماهشهر منعقد شد

با پیگیری‌ نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی  تفاهم‌نامه احداث استادیوم بزرگ بندر ماهشهر امضا شد.

حبیب آقاجری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: یکی از قول‌هایی که به مردم داده بودیم، پیگیری برای احداث یک استادیوم ورزشی در بندر ماهشهر بود که امروز تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش و صنایع پتروشیمی امضا شد.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی می گوید: امیدواریم با تلاش و همدلی مسئولان، این پروژه آغاز و در مدت زمان معین به بهره‌برداری برسد تا هدیه‌ای به ورزشکاران و مردم شهرستان بندر ماهشهر تقدیم کنیم.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز منعقد شد، ۷۰ درصد از بودجه ساخت استادیوم ۱۲ هزار نفری بندر ماهشهر از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه و ۳۰ درصد باقیمانده نیز توسط وزارت ورزش تامین اعتبار خواهد شد.

محسن آتش زمزم می گوید: هنوز میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت استادیوم ۱۲ هزار نفری برآورد نشده و پس از اینکه شرکت مشاور مورد تایید وزارت ورزش اقدامات خود را آغاز کند، بر اساس شرایط منطقه و سایر موارد مرتبط، اعتبارات لازم را برآورد می‌کند.

مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: هر میزان اعتباری که شرکت مشاور برآورد کند، مطابق با تعهدی که وجود دارد، در شورای راهبردی صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه تامین خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.