روز پر کار پلیس در چهارمحال و بختیاری

ماموران پلیس در ۲۴ ساعت گذشته، یک خودروی مسروقه و یک هزار و ۴۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز را در فارسان و ۷ دستگاه ماینر غیرمجاز را در شهرکرد کشف کردند.

سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان گفت: واحد گشت کلانتری این شهر حین گشت زنی در بلوار شهدا یک خودروی پیکان بلاصاحب را رویت کردند که پس از استعلام مشخص شد در ۱۹ اسفند مورد سرقت واقع شده است.

ماموران خودرو کشف شده را جهت تحویل به مالک، به یگان انتظامی منتقل کردند.


بیشتر بخوانید


شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند.

جمع آوری سه معتاد متجاهر در شهرستان خانمیرزا

سرهنگ امیر انتظامی نیا فرمانده انتظامی خانمیرزا گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور معتادان متجاهر در سطح شهرستان، اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف جمع آوری این معتادان، در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سه معتاد متجاهر را شناسایی و با هماهنگی قضایی جمع آوری کنند.

متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شدند.

کشف ۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در شهرستان شهرکرد

سرهنگ کورش بهرامی فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: پس از وصول اخباری مبنی بر وجود تعدادی دستگاه ماینر غیرمجاز در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران فوریت‌های ۱۱۰ با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری ماینر‌های غیرمجاز شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی این مکان را بازرسی کردند.

در این بازرسی‌ها ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهر شهرکرد کشف و یک متهم شناسایی شد.

کشف یک هزارو ۴۲۶ عدد مواد محترقه غیرمجاز در فارسان

سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده انتظامی فارسان گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد محترقه از سوی فردی در دو واحد صنفی در شهر پردنجان و فارسان، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان احتمالی در دستور کار ماموران قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل‌های مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی این واحد‌های صنفی را بازرسی کردند.

در بازرسی از این واحد‌های صنفی جمعاً یک هزار و ۴۲۶ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز کشف شد و متصدیان هر دو واحد صنفی دستگیر شدند.

متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان شهرکرد

سرهنگ کورش بهرامی فرمانده انتظامی شهرکرد گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده، پس از هماهنگی قضائی، طی عملیاتی و با بکارگیری عوامل کلانتری ۱۲ چالشتر اجرا شد.

در اجرای این طرح بیش از ۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهر اشکفتک نیز پلمب شد.

پس از تشکیل پرونده، متهمان به همراه اقلام کشف شده به دادگاه تحویل داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار