ظرفیت خوب جغرافیایی چهارمحال و بختیاری در تولید انرژی خورشیدی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تابش نور خورشید و موقعیت جغرافیایی استان زمینه را برای اجرای طرح‌های متعدد در حوزه انرژی پاک و خورشیدی فراهم کرده است.

آقای حیدری در آیین افتتاح نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی با اشاره به اهمیت انرژی‌های پاک گفت: با توجه به آلودگی سوخت‌های فسیلی می‌طلبد تا با تولید انرژی پاک از جمله انرژی خورشیدی ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود در کاهش آلودگی هوا نیز گام برداشته شود.

تابش خورشید و موقعیت جغرافیایی استان زمینه را برای اجرای طرح‌های متعدد در حوزه انرژی پاک و خورشیدی فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید


حفظ محیط‌زیست، کاهش آلودگی هوا و تامین سوخت برای روستا‌های کم برخوردار استفاده از انرژی‌های پاک از جمله باد و خورشید را به یک ضرورت تبدیل کرده است و علاوه بر آن، نوعی پدافند غیرعامل نیز به شمار می‌رود.

اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در استان از سوی شرکت کوثر بنیاد شهید و ایثارگران نمود عینی اعتماد به نفس کارشناسان داخلی است و امید می‌رود تا گام‌های بیشتری در این حوزه در استان برداشته شود و بخش خصوصی نیز در این بخش فعال شود.

در سال‌های اخیر دشمن با به راه انداختن جنگ اقتصادی علیه کشور درصدد آسیب زدن به نظام است، اما ما می‌توانیم با خوداتکایی و خودکفایی نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده و تیغ تحریم دشمن را کند کنیم.

انقلاب اسلامی ایران روحیه اعتماد به نفس و خودباروی را در مردم کشور احیا کرد، با اجرای طرح‌هایی نظیر نیروگاه خورشیدی این روحیه اعتماد به نفس تقویت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار