ضرورت آماده باش کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده باشند.

آقای حیدری گفت: باید زمینه لازم برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های حضور گردشگران و مسافران نوروزی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۴۰۱ فراهم شود.

ارائه خدمات مطلوب به مسافران  ورودی به استان در دستور کار اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


به منظور جلوگیری از گسترش شیوع کرونا و تلاش برای مهار بیماری کووید ۱۹، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در دستور کار همگان قرار گیرد.

تمهیدات لازم برای امدادرسانی در سوانح جاده‌ای پیش بینی شده است

آقای حیدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی یگان‌های امدادی متناظر با نوروز مانند نیروی انتظامی، اورژانس، میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هلال‌احمر، شهرداری و رهداری و حمل و نقل جاده‌ای تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده در آماده‌باش کامل و آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

تمهیدات و راهکار‌های لازم برای امدادرسانی در سوانح جاده‌ای احتمالی مختص نوروز در مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

پیش‌بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۱ شاهد رشد ورود مسافران و گردشگران به چهارمحال و بختیاری باشیم.

باتوجه به محدودیت‌های کرونایی، امکان اسکان مسافران در مدارس و بوستان‌ها وجود ندارد و آن‌ها باید در اقامتگاه‌های دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اسکان یابند.

کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم و مسافران به ویژه گوشت قرمز، مُرغ، نان، میوه، روغن و سایر اقلام ضروری به‌میزان کافی تامین شده است و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

خدمت رسانی به مسافران نوروزی در چهارمحال و بختیاری تا ۱۵ فروردین ماه

آقای جیلان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۱ در قالب ۱۰ کمیته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به‌مدت ۲۰ روز فعالیت و به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.